zondag 13 juli 2014

Outfit/ Tuk Tuk in Bankok.








Jumpsuit H&M, Sneakers Isabel Marant, Bag Market Bankok, Shades H&M.

NL: Vandaag staat er een speciale blogpost online omdat de shoot in Bankok was. Ik ontmoete daar Wendy van Fabulous Style. In de ochtend heb ik een TukTuk gepakt (soort taxi) om naar haar locatie te kunnen gaan. Wendy zat zo een 20minuten rijden bij mij vandaan. Al sinds ik in Thailand ben wilde ik graag een shoot doen met TukTuks omdat ik het fascinerende autootjes vind. Ze tijden best hard maar het lijkt net als of motor van een brommer is, en je betaald ongeveer €4,- euro voor een rit van 20minuten. Omdat Wendy en ik af hadden gesproken op een zondag waren de straten een beetje leeg om een leuke drukke locatie te kunnen vinden. Dus zijn we uiteindelijk beland in een steegje. Ondanks dat het al rond de 30graden was vind ik dat we het goed hebben gedaan! Op de terug weg zagen we de TukTuks staan en hebben we gelijk gebruik gemaakt van de autootjes. Dus is mijn wens als nog uitgekomen en zijn de foto's naar mijn mening super leuk geworden.
Op de foto's draag ik een oude jumpsuit. Ik vind hem nog steeds heel mooi alleen heb ik veel oude kleding mee genomen voor een reden. Ik weet dat de mensen daar niet veel geld hebben en elke keer wanneer wij van hotel veranderde heb ik steeds wat kleding en geld achter gelaten. Op deze manier creƫerde ik ruimte in mijn koffer voor souvenirs.

EN: Today it's about a specialpost because the shoot was in Bankok city. This was the first time that I met Wendy from Fabulous Style. I take a TukTuk (taxi) in the morning because it was a 20min drive. I always wanted to use a TukTuk for a photo shoot because I think they are fascinating little cars. They drive fast and it cost almost nothing for a ride to the city.Wendy and I met on a sunday and for this reason, there where barely people on the street for a perfect shooting location. So we ended in a small street. Dispite the heat we did a great job!
On our way back we saw some TukTuks and my wish came true.
I wear on the pictures an old jumpsuit because I give all my old clothes to the people there. There are a lot of pore people in Thailand and the best way to give something are clothes and money for food. And on the otherhand I get to have extra space in my suicase for souvenirs. 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit!
    Heel mooi

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jumpsuit staat je echt heel mooi en zo'n gave shoot! xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's