vrijdag 10 oktober 2014

Outfit/ Autumn means Fur.








Jeans Forver21, Fur coat H&M (old), Peplum top Zara, Bag Bankok, Boots Zara


NL: Vandaag laat ik een heerlijke herfst outfit zien. Ik ben gek op "fake fur"en ik vind het dan ook leuk om verschillende items te dragen in combinatie met net bont.
Nu de dagen kouder en donkerder worden kunnen de dikke jassen weer uit de kast en de kaarsjes kunnen weer aan.
Ik moet er weer vandoor want vandaag wordt onze jongste katje gecastreerd dus die moet de hele dag vertroeteld worden. Fijne dag vandaag! -x-

EN: Today a lovely fall outfit on the blog. My love goes out for everything that is fake fur and I like to combinate different items with the fur.
So now the days are getting colder we can wear our winter coats en put the candles on at home.
Well I have to run, have a great day! -x- 

12 opmerkingen:

  1. Hele gave jas! Heel erg leuk gecombineerd met die ripped jeans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een grote jas, haha. Staat je wel heel gaaf, helemaal de ripped jeans erbij xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke look babe! Zie je zondag :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Dit is één van de grootste fluffy jassen die ik heb gezien haha! Wel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Yes hoe groter hoe beter ;)
      Dank je wel meis!
      Liefs Michelle

      Verwijderen
  5. Ohhhhhh YUM... That is one totally delicious fuzzy number... Love the whole look...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw je jas! Toffe outfit ook verder! x

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's