woensdag 8 oktober 2014

Insta update.






NL: Ik heb een tijdje geen Insta update gedaan. En eigenlijk wel zonde omdat ik het vaak niet de foto's zijn die ik op mijn blog post. Dus bij deze breng ik het weer terug.
Afgelopen weken ben ik niet erg actief geweest qua bloggen omdat ik het soms ook lekker vind om mijn tijd en energie in andere dingen te steken. Uiteraard mijn privé leven, en de overige andere hobby's die ik heb. Ik ben altijd een creatief persoon geweest en creatieve mensen zitten nooit stil, dus dat betekend dat ik honderd dingen tegelijk aan het doen ben. Zoals het klussen in huis, ik vind het heerlijk om steeds het interieur aan te passen aan de hand van kleine veranderingen. Wat ook een leuke hobby is, is hiking. Een week geleden zijn we naar Schiermonnikoog geweest en hebben we te voet het hele eiland verkend wat overigens een aanrader is!
Vorige week zijn we ook met vrienden uit geweest in de Melkweg. Daar draaide Frontliner en dat was zeker een tof feestje.
En als laatst heb ik afgelopen weekend een kraam gehuurd in de Ijhallen. Daar heb ik al mijn oude kleding verkocht en zelf ook heerlijk rond gestruind. Ik ben zelf enorm fan van 2e handse spullen dus mijn dag kon niet stuk. Ik heb bijna al mijn kleding verkocht en ik heb zelf echt toffe spullen er voor terug waaronder het gave jasje van Gestuz (laatste foto rechts onder) 

Wil je meer van mijn foto's zien? 
Ga dan naar mijn Instagram profiel --> http://instagram.com/mforfashion

EN: It has been a while since I post my latest Insta update. I think it's a shame because the pictures on Instagram are not the one that I post on the blog.
Recently I'm not that active on the blog, because I wanted to put my time and energy in some other things in life. I am a creative person and creative people are always busy. That means that I'm busy with restyling my home, I love to make a different with small tings. And what I really love to do most is hiking. Last week we went to a island in the Netherlands called Schiermonnikoog. And we walked two days around the island.
We also had a party last week in the Melkweg. A famous dutch hardstyle DJ played there and it was awesome.
And last weekend I was selling my old clothes at the Ijhallen in Amsterdam. I sold almost all of my stuff. And I bought some awesome 2nd hand things over there like the jacket (last picture right) from Gestuz.

Do you want to see more pictures? 
Go to my profile on Instagram --> http://instagram.com/mforfashion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's