dinsdag 7 oktober 2014

Outfit/ Ombre Dungarees.





Dungarees Primark, Jacket Mango, Top Zara, Sneakers Isabel Marant, Bag H&M. 

NL: Vandaag heb ik gekozen voor een simpel maar een heerlijk outfit. Ik ben helemaal fan van de tuinbroek. Binnenkort ga ik op zoek naar de tuinbroek die ze in de jaren 80 droegen, dus lekker oversized. Maar voor nu neem ik genoegen met de ombre versie van de Primark.

EN: I choose today for a simple but comfy outfit. I really love the dungarees and soon I will hunting for one in the 80's style. There are big and oversized just perfect. But for now I wear my ombre dungarees from Primark.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijke tuinbroek en zo leuk met de polkadot top erbij! xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik een heerlijke look! Love it girl!! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's