zaterdag 4 oktober 2014

Outfit/ Baggy & Pencil skirts.





Jumper Acne studios, Skirt H&M, Heels Zara, Bag Zara

Ph. Wendy form Fabulousstyle

NL:Goedenmorgen!
Na enige tijd is er weer een outfitpost online. Dit komt omdat ik super druk ben met klussen in huis en op mijn werk. Momenteel is er zoveel aan de hand binnen de jeugdzorg dat alles vershoven/verhuisd moet worden.
Dus staat het bloggen momenteel even op een wat lager pitje. Maar dat wil niet zeggen dat ik het een en ander achter hand heb. Zoals mijn outfit die ik nu post.
Twee weken geleden hebben Wendy en ik samen foto's gemaakt in mijn home town Almere en hebben we de mooiste plekken bezocht.
Mijn outfit wat ik op de foto's draag is niet een alledaags outfit. Maar ik vond het wel leuk om te zien wat ik aan zou trekken voor speciale gelegenheden. Ik vind de combinatie tussen een grote trui en een strakke kokerrok wel leuk.
Misschien voor sommige een wat rare combi maar persoonlijk ben ik niet van een voordelige strakke outfit. Bij mij moet er altijd wel iets van baggy inzitten, maar is dat persoonlijk.

EN: Goodmorning!
After a while I was able to post a outfit. I've been painting at home and it's really busy at work. So that means that blogging sometimes have to wait.
But I always have outfit pictures on my computer because I'm not always be able to post my outfit the same day after a shoot.
Two weeks ago I was shooting with Wendy in my home town Almere. We find some beautiful places.
As you can see is my outfit not a daily outfit. But I wanted to show you how I dress when I go to specials occasions. I like the combination between a big jumper and a pencil skirt. Not everybody likes it but I always want a little baggy in my outfits. But that's me. 

5 opmerkingen:

  1. Love this look! You look fab <3
    Melissa
    www.heels&fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind die trui zo prachtig! En vind hem erg leuk staan met zo'n rok! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi zijn de foto's geworden! :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's