maandag 29 september 2014

Outfit/ MOAM for HEMA.





Jacket Zara, Heels Nelly, Skirt Episode, T-shirt HEMA. 

NL: Aangezien ik al een grote HEMA fan ben wilde ik heel graag het "rookworsten"shirt van het modeplatform MOAM. Het is niet zo zeer dat ik met de trend mee wil gaan maar omdat ik gek ben op shirts met rare printen. Waarschijnlijk zal je er mee dood gegooid worden op internet vanwege dit shirt, toch is het leuk om te zien hoe iedereen het combineert.

MOAM is een platform voor jong talent. Deze talenten hebben zich verdiept in het publiek van de HEMA en vanuit dat onderzoek hebben zij een leuk en een vooral betaalbare 20-delige modecollectie op de markt gebracht. Het rookworsten shirt kost €14,95 en ik draag een medium. 

5 opmerkingen:

  1. Haha ik zag pas dat het rookworsten waren nadat ik de tekst had gelezen. Mooie outfit.

    x

    lifeandstyle-diary.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, heel grappig en inderdaad leuk om te zien hoe iedereen het combineert. Zelf voelde ik niet zozeer de behoefte het toe te voegen aan mijn kast maar vind het echt leuk hem te zien bij anderen xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat shirt gaaf gecombineerd! x

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's