woensdag 29 augustus 2012

I never knew love would hurt this bad.







Dit zal voorlopig mijn laatste post zijn voor mijn vakantie, want vanaf morgen ben ik een aantal dagen uit het net. Ik ben zo benieuw naar de Fashion in Stockholm gezien het feit dat daar toch echt top bloggers vandaan komen. Maar voor nu draag ik deze geweldige jurk van H&M Trend, ik moest er wel voor naar Amsterdam omdat ze in mijn woonplaats helass geen Trend artikelen verkopen. Maar eenmaal in mijn bezit voelt het wel heel vrouwelijk voor een jurk die vrij eenvoudig is, less is more zullen we maar zeggen.

This will be my last post before my vacation, because tomorrow I'm on a holliday.I am so curious to the Fashion in Stockholm considering that the top bloggers from StockholmBut for now I'm wearing this amazing dress from H&M Trend, I had to go to Amsterdam because in my hometown they don't sell H&M trend. But once in my possession feels very feminine for a dress that is fairly simple, so less is more so to speak

Dress H&M Trend
Bag 2nd hand
Heels Nelly.com
Watch Gewoon Myra.nl
Jacket H&M

1 opmerking:

Pagina's