maandag 23 maart 2015

Outfit/ Downtown alley.


Nl: Hallo sweeties! 
Fijn weekend gehad? 
Gister ben ik eindelijk weer eens op date geweest met Wendy van www.wendyvansoest.com. Heel toevallig hadden wij beide een flare jeans aan om te shooten. Toen we uit kwamen in deze smalle steeg ergens in Utrecht vond ik dit de perfecte locatie. Ik hou wel van aparte locaties om te shooten dat geeft een heel ander dimensie aan je foto's. 
Op deze post heb ik mijn flare jeans gecombineerd met een eenvoudige blouse van de H&M. Normaal ben ik niet zo van de blouses maar omdat deze ten eerste oker geel is en ten tweede lekker wijd valt vind ik de bloes precies goed. 

*Mijn excusses betreft de comments die niet goed werken. Blogger heeft het geven van anonieme comments via je mobiel beveiligd waardoor je alleen via een account of pc kan reageren. Als je je aanmeld met een Google account onder mijn pagina is het wel mogelijk om te reageren. 


EN: Hello sweeties! 
Did you have a nice weekend? 
I finally went on a date with Wendy from www.wendyvansoest.com. We had almost the same outfit to shoot because of the flare jeans. We found a little small alley somewhere in Utrecht. I love shooting at locations like these, it gives your pictures a different dimension. 
On this post I wear mij flare jeans combined wiht a simple silk top from H&M. I really love the collor and the fit dispite I don't wear that often tops like these. 





ph by Wendy from www.wendyvansoest.com

- Flare jeans Forever21 (here)
- Blouse H&M  (here)
- Bag Pieces 
- Boots Zara 

6 opmerkingen:

  1. Die flared jeans staan je echt goed en mooi ook gecombineerd met het leren jasje en de gele top! xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Eva! Ik dacht een keer wat anders dan helemaal zwart ;)
      Liefs Michelle

      Verwijderen
  2. leuke look!
    die jeans is echt cool

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jeans en jasje!
    xo

    christian

    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's