dinsdag 9 december 2014

Outfit/ Cookiemonster.






Hat H&M, Jeans Zara, Kicks Nike, Bag Bankok Market, Jacket Bazaar, T-shirt H&M

NL: Morning sweeties!
Ik kan er niks aan doen maar ik hou gewoon ontzettend veel van mutsen. Ik denk dat ik er wel 15 heb (als het niet meer is). Het liefst ga ik voor de meest aparte mutsen omdat ik stiekem toch wel leuk vind om daar mee op te vallen. De koekiemonster muts is mijn laatste aanwinst, deze komt van H&M mannen afdeling voor €10,- euro. Dat is ook wel de max wat ik uitgeef voor een must. Ook heb ik veel mutsen die lijken op dierenkoppen, zoals een vos of een beer. En mijn favoriet is de Joda muts van StarWars, deze heb ik vorige week ook nieuw aangeschaft en daar zal ik ook een leuke post over maken.
Verder is mijn outfit lekker basis zodat de muts goed kan opvallen.

EN: Morning sweeties!
I can't help it I love hats/ beanies. I think I have like 15 hats at home en I love most weird ones. The cookie monster hat is my newest hat. This one is from H&M men department and cost €10,- euro. I think €10,- euro is the maximum money that I spend for a hat. I also have hats look like replica animals heads like a fox or a bear. But my favorite hat is Joda from StarWars. I will show it soon on the blog.
Beside the hat I kept my outfit simple and black so the hat can do the trick.

5 opmerkingen:

  1. Haha wat een geweldige muts! Gave outfit ook weer, lekker stoer met het leren jasje en de ripped jeans xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, ik heb ook wel rond de 15. Ik vind deze wel heel erg leuk haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha te grappig dit! looking good :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoeveel wil je voor die muts? of Weet je of je hem nog kunt kopen. Ik zoek hem voor een vriend..
    email; veroniquejuh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's