vrijdag 21 september 2012

The colors of autumn.










De herfst is al heerlijk in aantocht en dat is al aan alles te merken, dus Uggs, dikke truien en wollen sokken uit de kast! Tijdens mijn vakantie zat ik al behoorlijk de herfst sferen omdat daar de seizoenen korter zijn en maakten we zelfs al een beetje winter mee. Tijdens de herfst heb ik altijd zin om ook bepaalde kleuren te dragen die hier goed bij passen, zoals bordeaux rood, bruin, zwart, oker en grijs tinten. Deze kleuren zijn goed te combineren en ja niks vloekt toch meer bij elkaar tegenwoordig dus wat maakt het uit. De ene keer noemen ze het collor blocking en de andere keer noemen ze het mix and match. Maar goed is natuurlijk waar jij je zelf goed bij voelt. Het jasje komt van de H&M en heb ik gekozen vanwege de kleur, lengte en pasvorm. Hij zit als gegoten en zo makkelijk match bij veel kledingstukken, dit is zeker een item die ik veel zal dragen. De pumps zijn ook van de H&M en daar ben ik helemaal verliefd op, ze zijn van de herfst collectie en ze zien er misschien wat hoog uit maar dat valt echt mee.

Jack H&M
Top H&M
Jeans Levi Denim 501
Bag Zara
Rings River Island
Heels H&M


1 opmerking:

Pagina's