zondag 23 september 2012

Forever yours.








Vandaag heb ik gekozen voor een van mijn favoriete jassen van Jane Norman, hij is alweer een jaartje oud maar super geschikt voor de herfts en de winter. Wat mij opvalt is dat er tegenwoordig zo veel keuze is in jassen, vooral winter jassen. Dat was een tijd geleden niet zo mits het van een duur merk was. Een voordeel van een winterjas vind ik dat hij lang mee kan gaan, maar het nadeel er van is dat je dus niet echt een nieuwe nodig hebt en voor een shop verlsaafde is dat wel eens wat lastig haha! De jurk is van H&M en ik vind hem nogal veelzijdig, hij ziet er misschien niet zo uit maar je kan hem bijvoorbeeld dragen als een vest of jurk, en zomers ook handig om je bikini onder te dragen met een leuke short.


Earring Waterlooplein
Top Vero Moda
Dress H&M
Coat Jane Norman
Heels Van Haren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's