zondag 23 september 2012

Jeans Hate/Love.



De perfecte jeans vinden is niet altijd even makkelijk vind ik, want dan denk je net een goede gevonden te hebben dan lubbert hij weer, of komen er strepen in er is vaak wel wat. Maar dat neemt niet weg dat er ook zeker goede en fijne jeans op de markt zijn. Ook is het naar mijn mening dat de een goede spijkerbroek nooit weg gaat in de mode, natuurlijk zijn er wel hypes, maar die gaan altijd over een jeans die blijft. Ik ben zeker fan van de rechte jeans met normale pijpen, omdat ik niet zo lang ben lijken je benen daar door wat langer. En natuurlijk de skinny jeans, die kan je zo gevarieerd dragen dat ook deze broek niet mag ontbreken in je kast. De skinny staat leuk met pumps, sandalen, en een stoere sneaker. Ook qua boven stuk maakt het niet uit wat je draagt of het nou een lobber trui is of een top het staat allemaal leuk en dat is de reden waarom de spijkerbroek tijdloos is. En daarom mijn tip, als je de perfecte jeans hebt gevonden dan zou er altijd twee aanschaffen, zodat je er langer van kan genieten.

1. Jeans River Island (High waist)
2. Jeans Bazaar (Men Model)
3. Jeans H&M (Skinny)
4. Jeans Zara (Skinny)
5. Jeans Levi 501(Normal)
6. Jeans H&M (Tregging)
7. Jeans Avelon (Normal)
8. Jeans River Island (Boyfriend)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's