woensdag 26 september 2012

Just me.










Nu de winter collectie langzaam binnenkomt, komen de musten ook weer in winkels en ik ben er helemaal weg van. Ik begrijp het wel als mensen zouden zeggen " bij jou staat het leuk maar zelf zou ik het niet dragen" maar dat zou echt zonde zijn want hoe leuk is het om niet een standaard muts te dragen maar een leuk dier op je hoofd te dragen. Een aantal blogpost geleden schreef ik al over de wasbeer must van de River Island die ook echt geweldig is, als je nu ook op internet zou kijken dan zie best veel van deze mutsen te koop op de bekende sites. Verder heb ik gekozen voor een stoer maar gevarieerd outfit met verschillende kleuren en ik moet zeggen dat het geheel wel echt Michelle is.

Black Hat Primark
Owl Hat Primark
Cross Top Primark
Neckeless New Yorker
Jacket Primark
Denim Jacket Zara
Gloves Primark
Trouser H&M
Bag Primark
Heels Zara

1 opmerking:

Pagina's