zaterdag 6 december 2014

Recap October & November.


NL: De afgelopen maandag heb ik helaas niet veel aan mijn blog kunnen werken. En dat kwam met name omdat ik het heel druk had met school en werk. En wanneer ik wat vrije tijd had moest ik echt even tijd voor mijzelf nemen om bij te komen. Dus dat is de reden dat ik de laatste tijd recaps maak van de laatste twee maanden om zo een beter overzicht te creƫren.
Mijn favoriete outfits zijn denk ik toch wel de met de Wang muts en de leopard jas. De een is lekker casual en de ander is wat aparter.
De winter maanden zijn toch wel mijn favoriete maanden niet alleen vanwege de feestdagen maar ook qua kleding. Je kan dan lekker los gaan betreft lagen, jassen en mutsen. Binnenkort komt er ook een specialpost over mijn kerstoutfit so stay tuned!

EN: I didn't had so much time the last months to work on my blog. The reason was that was busy with school and work, and when I get time off I choose for a break. This is the reason why I make a recap from the last two months.
My favorite outfits are the Wang hat and the leopard coat, because the one is casual and the other more extrme.
I really love this time of the year, not only because of the holidays but you can do so much with your outfits. You can wear layers, hats, scarf and a lot different jackets.
Next week I will shoot my X-mas outfits and show it to you on the blog, so stay tuned!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's