zaterdag 11 oktober 2014

Outfit/ Blazers.







Boots River Island, Trouser/ Bag/ Blazer H&M, Top Zara.

NL: Gister was toch best warm in ons landje. Dus in plaats van een warme winterjas heb ik gekozen voor deze heerlijke oversized blazer van H&M. 
Ik draag niet vaak blazer en ik heb er ook niet zo veel in mijn kast maar zo nu en dan vind ik ze wel leuk om te dragen. Helaas heb ik niet een heel lang weekend omdat ik zo een slaapdienst heb. Maar morgen na mijn dienst heb ik afgesproken met Wendy om te gaan shooten, zin in!! Fijn weekend -x-

EN: The weather in the Netherlands was really good yesterday. So no need to wear a coat. On this post I wear my golden blazer from H&M. I don't wear blazers a lot but this one is perfect because he is oversized. 
Unfortunately I have to work this weekend but after work I have a meeting with Wendy to make some outfitshoots. Have a great weekend -x-

4 opmerkingen:

  1. Mooie blazer! Nu ik hem zie heb ik spijt dat ik hem niet heb gekocht toen :(
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw die blazer is echt heel leuk! En slaapdienst? Wat voor werk doe je? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meis :)
      Ik werk op een internaat met jongeren, erg leuk behalve de slaapdiensten haha!
      Liefs Michelle

      Verwijderen

Pagina's