maandag 20 oktober 2014

Outfit/ Black Bomber.







Bomber jacket H&M, Pantalon WE, Heels Zara, Beanie The Sting, Top H&M.

PH: Wendy from Fabulous Style


NL: Afgelopen week had ik eindelijk weer een date met Wendy van Fabulouse Style .
Ze had een opdracht in Almere en moest daar het een en ander doen. En uiteraard maken we daar gebruik van om samen te shooten aangezien ik daar woon. Ik heb gekozen voor een compleet zwarte outfit. De zwarte bomber van H&M vind ik echt fantastisch en het kwam gelijk in mij op dat ik die moest combineren met een pantalon. De zwart/witte muts had ik die middag met Wendy gekocht bij The Sting en ik moet zeggen dat ik deze combi wel erg leuk vind. 

EN: Last week I fanally had the time to meet up with Wendy from Fabulouse Style.
Ze had an assignment in Almere for a project. So the timing was perfect because I live there. I choose to wear a black outfit. I really love the black bomber from H&M and I want to combine this item with a pantalon. I bough the black and white Beanie that afternoon at The Sting with Wendy and I like the combi off my outfit. 

2 opmerkingen:

  1. De foto's zijn mooi geworden chick! De foto's zijn nog steeds bezig. Ik had ze al rond 7en gestuurd, maar na een tijdje was ik van de laptop gegaan en als die dan op de slaapstand gaat stopt die ook met versturen :(. Dat was ik ff vergeten. hopelijk krijg je ze zo.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's