vrijdag 24 oktober 2014

Outfit/ Leo Vs Stripes.





Jacket Bazaar, Top H&M, Trouser Zara, Boots River Island, Scarf Zara


NL: Goedenmorgen!
Vandaag eindelijk weer een nieuw outfitpost online. Het weer zat niet erg mee en afgelopen dagen was ik eigenlijk druk met van alles en nog wat. Ik heb gekozen voor een outfit die gecombineerd is met een aantal favorieten. De leo broek kan ik nog steeds niet genoeg van krijgen die tevens super leuk te combineren is met alle soorten schoenen. De enkel laarsjes van River Island zijn ook een favoriet. Ik vind ze erg fijn zitten en ook zulke laarsjes zijn makkelijk te combineren. En als laatst mijn padded biker jacket. Ooit gekocht op de bazaar en niet meer uit mijn garderobe weg te denken. Tevens ook overal op te combineren dus kortom een favoriete outfit.
Ik ga me klaar maken voor een slaapdienst en helaas moet ik het hele weekend werken, maar voor als nog een fijn weekend! -x-

EN: Goodmorning!
Finally a new outfit online. The weather was like crap in the Netherlands and I was busy with al kind of things. I'm wearing a outfit with a lot of favorites. The leo trouser is one of them. I can't get enough of it and you can combine the trouser with all kind of shoes. Also the boots from River Island are my favorites because off the fit and easy to wear. And I can't live without my padded biker jacket. I bough the jacket once at the bazaar and it's a piece that I wear almost everyday.
Well I have to go off to work (the whole weekend) so I wish you a great weekend! -x-

2 opmerkingen:

  1. Hele stoere outfit. Wat een prachtig jasje en vind de broek echt te gek xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze combinatie van prints vind ik zo gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's