vrijdag 21 november 2014

Outfit/ Black & White fur.





Sneakers Converse, Faux fur coat Primark, T-shirt Adidas, Trouser H&M, Bag Zara (old) 

NL: It's Friday!!!
Eindelijk weekend en dat betekend leuke dingen doen. Vanavond hebben we een etentje bij familie om onze wintersport vakantie te bespreken, ik heb er nu al veel zin in. En van het weekend staat vooral chillen op het programma en de verjaardag van mijn kleine nichtje.
En omdat het weer al heerlijk richting de winter gaat draag ik mijn nieuwe faux fur jas van de Primark. Ik zag hem al een tijdje hangen en ik dacht steeds dat hij mij niet zo zou staan omdat meestal bont jassen je nogal groot maakt. En uiteraard maakt deze jas mij niet kleiner maar hij blaast me ook niet op om het zo maar even te zeggen haha! Des al niet te min zit de jas heerlijk en ook lekker warm, dus zeker een aanrader!

EN: It's Friday!!!
Finally weekend and that means doing all kind of stuff. Tonight we have a dinner with my family so we can talk about our ski trip. And the rest of the weekend a lot of chilling and celebrating the birthday of my little niece.
Because the weather is getting colder I choose to wear my newest faux fur coat from Primark. I saw the coat hanging at the store and I was affraid I look big in it. But the fit is perfect and I don't look like a balloon haha! But never the less the coat is really warm and I definitely recommend! 

6 opmerkingen:

  1. Die jas lijkt mij heerlijk warm! Me want

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vet! ook met t shirt! XOXO, daphny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit draag je! Ik vind je jas in combinatie met je sneakers en leren broek heel tof :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Ben zelf ook een onwijze fan van (neppe) bontjassen :)

    Xx www.laurenlouvaine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook nog zo een jas, maar dan helemaal zwart. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's