maandag 17 november 2014

Outfit/ All black with a touch of gold.






NL: Goedenmorgen!
Zoals je kan zien draag ik op de deze post weer een item van de Wang collectie. Ik vind de muts helemaal geweldig en uiteraard gaat deze mee op wintersport volgend jaar.
Ik heb mijn outfit verder vrij simpel houden en gecombineerd met deze geweldige Darth Vader T-shirt van mijn vriend. Ik denk dat ik hem vaker zal dragen dan hij haha!
De gouden schoenen heb ik al een jaar of vier maar nog steeds één van mijn favorieten. Ze zijn wel echt een eye catcher dus zo vaak draag ik ze niet.
En zoals gewoonlijk op elke maandag moet er weer gewerkt worden dus ga ik maar even hard aan de slag. Vanvond blijven er gezellig vrienden eten en zal ik een heerlijke Indische maaltijdsoep maken. Fijne dag vandaag!

EN: Goodmorning!
As you can see I wear on this post one of the Wang items from te  collection. I really like the hat because of the fit and I'll take it with me on my skitrip.
I kept the outfit simple and I combine the look with the Darth Vader T-shirt from my boyfriend, I think I,m going to wear this shirt more then my boyfriend haha!
The golden shoes are oldies like 4 jears old. They are still one of my favorites, they are an eye catcher so that's why I don't wear them a lot.
And like every monday, we go back to work. Tonight we will having some friends over for dinner and I will make a Indonesian meal.
Have a great day!





Coat Zara, Hat Alexander Wang X H&M, Trouser H&M, T-shirt H&M, Shoes Topshop, Bag Zara

2 opmerkingen:

Pagina's