donderdag 17 juli 2014

Outfit/ To the max.







Maxi Dress H&M, Bra H&M, Bag Vero Moda, Shades Forever21, Sandals H&M, Jacket Bazaar. 

Ph. Wendy from Fabulous Style

NL: Goedenmiddag!
Vandaag laat ik je mijn nieuwe maxi jurk van de H&M zien. Eindelijk heb ik een heerlijk jurk die "geen hoog water is" gevonden. Ik heb de jurk gecombineerd met een leer jasje omdat het die dag wat afwisselend weer was. Misschien is het opgevallen dat ik vaak mijn grote tas van de VeroModa draag. Ik kan er niks aan doen ik vind het een onwijs fijne tas. Persoonlijk hou ik van grote shoppers voor al mijn rommel en dit draagt ook lekkerder dan een klein tasje. Ik denk dat iedereen dat wel heeft dat je een bepaalde favoriet heb die slijt tot er geen stof meer aan zit. Vooral met tassen vind ik het vaak lastig om meer dan één goede te vinden. En als je er eenmaal één hebt waarom dan niet vaak gebruiken?

EN: Good afternoon!
Today I'm showing you my newest Maxi dress form the H&M. Finally a super long dress who's really comfi. I wear the dress with a leather jacket because the weather was that day, then sunny then cloudy. Maybe you have notice that I wear this bag a lot. I can't help it I love it so much. The bag is big and perfect for all my mess. I'll think that everybody have a favorite concerns clothes and stuff. I find it hard sometimes to find the perfect bag, so why don't we use the favorite bag instead?

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige look. staat je echt geweldig die jurk! xx


    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie look! En die tas is ook prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn super leuk geworden! Ach wat wil je ook met zo goede fotograaf, haha :P
    Leuk dat je meedoet aan mijn giveaway :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's