dinsdag 22 juli 2014

Outfit/ Dots on my dress.





Dress H&M, Boots Jessica Buurman, Jacket Zara, Shades H&M, Bag Market Bankok. 

NL: Möge!
Na een lange tijd zoeken heb ik eindelijk een heerlijk zittende jurk gevonden. Het prijskaartje mag er wel zijn maar de kwaliteit van de jurk is wel erg goed! De pasvorm van jurk is een beetje anders dan andere jurken omdat hij van achter wat langer is. Echter vind ik deze jurk wel geschikt voor een dagje strand of voor een leuk feestje. Vorige week droeg ik mijn Birkenstocks er onder en dat geeft al gelijk een andere look. Laat me maar weten wat jullie van deze combi vinden.

EN: Morning!
After a long search I was able to find the perfect dress. The dress is a bit expensive for H&M but the quality is very good! The fitting is quite different then other dresses because on the backside the dress is a bit longer. Al tough I think the dress is perfect for the beach or/and for a party. Last week I combined the dress with my Birkenstocks and the whole dress give a different look. Let me know what you think of this combination. 

3 opmerkingen:

  1. Ik hou echt van dt jurkje en zo gaaf met het biker jack erbij! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat jurkje zo prachtig! Ook weer heel gaaf gecombineerd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen!! Ik wil ze ook haha! Super leuke outfit chick <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's