dinsdag 5 augustus 2014

Outfit/ Primark Denim.






Jeans Primark, Jumper H&M trend, Sandals Birkenstocks

NL: Al enige tijd staat er op mijn wenslijst een jeans van One Teaspoon. Alleen gemiddeld €160,- euro uitgeven voor een spijkerbroek daar moet ik nog steeds over na denken. Het is niet een kwestie van willen maar meer van kunnen. Toch zal deze broek er ooit komen haha!
Dus heb ik een mooie vervanger gevonden en dan nog wel bij de primark. Deze (eigenlijk driekwart) broek koste maar liefs €17,- euro en zit bij mij als gegoten. Ik heb vaal problemen met de lengte van broeken en daarom kom ik vaak uit op driekwart broeken of koop ik ze bij de heren afdeling. Dus ik denk dat ik van de week nog maar een paar ga aanschaffen want momenteel is dit wel mijn favoriet.

EN: I really want for some time now a jeans form One Teanspoon. But a jeans like that cost me like €160,- euro so I'm still tinking about buying. But some day a jeans from One Teaspoon is mine. For now I found the perfect replacement from Primark. Altough this jeans is a capri it fits me perfect because I'm not that tall. So I think I'm going to buy some more of these because they are my favorite at the moment. 

5 opmerkingen:

  1. Leuke casual outfit!
    De jeans is echt tof

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind van One Teaspoon ook zo mooi en dan vooral de shorts. Maarja, dat prijskaartje he. Dan ben ik toch net zo blij met mijn vintage Lvi's hoor ;) Erg mooie broek ook dit en dat van de Primark. Leuke look weer :) xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really nice outfit, that jumper is perfect with your jeans!

    L.A

    http://www.itsaboutla.fr/

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's