zondag 3 augustus 2014

Outfit/ In the fields.











Necklace Primark, Trouser H&M, Boots Zara, Hat TopShop, Kimono unknown store Amsterdam, Bralet Forever21, Sheep fur bag Zara

NL: Laatst schreef ik over dat ik ben wezen shoppen in Amsterdam en dat ik wat teleurgesteld was vanwege de sale. Echter onderweg naar het station kwam ik een heel klein schattig winkeltje tegen (sorry ik ben de naam vergeten) waar ik deze tegen kimono tegen het lijf liep. Ik moet zeggen dat ik de lange kimono's veel mooier bij mij vind staan dan de midi omdat lange kimono's je lengte accentueer.
Ook draag ik mijn nieuwe shapenwollen tas die ik gescoord heb via marktplaats. Ik was er al enige tijd op zoek naar en nu heb ik hem eindelijk in mijn bezit!

EN: The otherday I told you about how I was disapointed about the sale in Amsterdam. On my way home I saw a little shop where I bought this kimono. I must say I really like the long kimono because you will look longer.
And I wear my newest sheep fur bag from Zara. I got it from marktplaats that is a Dutch Ebay. I was looking for this bag a long time and now it's finally mine!  

9 opmerkingen:

  1. de kimono is echt supergaaf en je tas ook! goede score in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie shoot. Vind de locatie echt heel gaaf en ben weg van de kimono en de fluffy bag! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meis! Ik ben ook zeker tevreden met de locatie ondanks dat ik in een grote stad woon! :D
      Liefs Michelle

      Verwijderen
  3. super mooie look! Staat lekker stoer

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This look is rad! Love it!!
    Love Jules

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's