maandag 7 juli 2014

Outfit/ The leo trouser.







 Trouser Zara, Bag Vero Moda, Top Zara (similar), Headphones Sony (here), Heels Zara, Shades H&M.

Ph. Wendy from Fabulous Style

NL: Eindelijk een nieuwe outfitpost sinds vijf weken!! Ik ben net een weekje terug uit Thailand en ik moest gelijk aan het werk. Maar nu ben ik weer back on track en hoop ik dat ik de komende maanden veel kan posten.
In Thailand heb ik dan eindelijk blogger Wendy ontmoet van Fabulous Style. We hebben een super leuke shoot gedaan in Bankok waar ik de volgende blogpost op terug kom. In Nederland hebben Wendy en ik weer afgesproken om samen te gaan shooten en dit is o.a. het resultaat. Wendy en ik hadden voorheen alleen contact via Instagram, en ik ben blij dat ik haar ontmoet heb want ze echt een heel lief persoon!

Nu ik zo terug kijk besef ik dat alles wat ik aan heb van de Zara is behalve de tas (onopgemerkt). De broek wilde ik al enige tijd hebben maar ik vond hem net wat te duur. Nu heb ik de broek weten te bemachtigen in de sale met 50% procent korting! De zara heeft momenteel de 2e afprijzing dus mocht je nog willen shoppen dan zou ik snel zijn voor dat alle gave spullen weg zijn.

EN: Finally a new outfitpost after five weeks! Last week I came back from Thailand en the next day I had to work. But now I'm back on track.
In Thailand I met blogger Wendy from Fabulous Style. We shoot in the streets of Bankok, you wil see soon on the blog. In the Netherlands we meet again en this is the result. I know Wendy before only via Instagram en now I met her in person I'm happy tp meet her. She is such a sweet girl!

Now I look back on this post I realize everything I wear is from Zara except the bag. I was craving for this trouser a long time but it was to expensive. But I found the trouser last week in the sale with 50% procent dicount!

5 opmerkingen:

  1. Helemaal fabulous! Broek is rocking! :) Blij dat je zo hebt genoten in Thailand.
    See you zoon!
    x J.T

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fabulous! De broek is echt rocking! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Thailand.
    See you soon! x J.T

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht dat mijn eerste reactie niet was verzonden, nu zijn het er twee! Nou ja.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing outfit!! :D

    New post!! I wait you :D
    http://agatatasteofashion.blogspot.it/2014/07/bird-dress.html

    Follow each other??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk chick! Morgen staat je interview online :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's