dinsdag 15 december 2015

Sneaker freak



NL
Goedenmorgen!
Vandaag laat ik een outfit zien gecombineerd met mijn nieuwe sneakers van DEFSHOP. Vorige week liet ik jullie al mijn nieuw sneakers zien in een andere post. DEFSHOP is een webshop die diverse atrikelen verkoopt op het gebied van merk kleding zoals, Nike, Adidas, Converse etc.
Toen ik deze sneakers voor het eerst zag was ik er gelijk verliefd op en wilde ik ze direct combineren met een zwart outfit.

Neem snel een kijkje  --> DEFSHOP

Eng
Goodmorning!
Today I show you my new sneakers from DEFSHOP combine with an outfit. Last week I told you about my new sneakers in a different post.
DEFSHOP is a website that sells populair brands like, Nike, Adidas, Converse etc.
When I saw these sneakers I fell in love and knew that I want to wear them with an all black outfit.

Take a look --> DEFSHOP







Adidas Sneakers DEFSHOP (here)// Trousers Zara// Blouse H&M// Bag Zara// Jacket Zara//

1 opmerking:

  1. Geen leven zonder sneakers. Deze zijn erg mooi! Ook ben ik heel erg fan van je jasje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's