vrijdag 18 december 2015

Zero


NL
Goedenmorgen!
Afgelopen ben ik wezen shooten met Valerie van Feathers and Crosses. Het was behoorlijk koud maar tussen de bedrijven door hebben we altijd veel lol!
Ik denk dat je deze jas al aardig wat keren voorbij hebt zien komen en dat klopt ook wel. Deze jas ik denk ik ook wel één van mijn favoriete jassen. De jas is niet zo heel dik dus je kan hem elk seizoen wel dragen maar ook is de pasvorm gewoon erg fijn. Ik ga er weer vandoor want er moet nog geshopt worden voor de kerst.

Eng
Goodmorning!
Last week I have been shooting with Valerie from Feathers and Crosses. Altough it was really cold we had a lot off fun!
I think you have seen this coat more often on my blog. And that is right because I think this coat is one of my favorites. The coat is perfect for all seasons and the fit is very nice. Well I have to go, to buy some Xmas pressents.







Coat H&M// Jeans Zara// Shoes Isabel Marant// Jumper Primark// Scarf Pieces// Bag V&D//

Ph. Valerie from Feathers and Crosses

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's