zaterdag 12 december 2015

TOPSHOP jungle suit


NL
Een jumpsuit in de winter? Dat kan prima, vind ik zelf.
Ik liep een tijd geleden tegen deze jumpsuit aan die ook nog eens voor de helft was afgeprijsd. De combinatie tussen groen en beige/ bruin vind ik erg mooi.
Ik kan niet wachten om de jumpsuit te dragen in de zomer met leuke sandaatjes en een leuke vest.

Eng
A jumpsuit in the winter? Yes it can!
I bought this jumpsuit a few weeks ago with 50% discount. I love the combination between green and beige/ brown.
I can't wait to wear the jumpsuit in the summer with some cute sandals and a vest.





Jumpsuit TOPSHOP// Boots Isabel Marant// Coat Primark// Bag Michael Kors// 

1 opmerking:

  1. Wat een gave jumpsuit!! Als je het zo combineerd snap ik heel goed dat je dit in de winter kan dragen hihi...
    Love Jt

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's