dinsdag 28 oktober 2014

Outfit/ Layers.




Knit 2nd hand Waterlooplein market, Blouse Primark, Trouser H&M, Shoes Isabel Marant

Ph. Valerie from Feathers and Crosses

NL:Afgelopen weekn had ik eindelijk een date met Valerie van Feathers and Crosses. Er was gelijk een klik en we hebben meer gekletst dan geshoot haha! Ik kwam die dag uit mijn slaapdienst en was niet helemaal op mijn best met vier uur slaap. Maar ik ben erg tevreden met de shoot. Ik heb naar een idee van Wendy deze blouse gecombineerd met een grote knit. Echt een heerlijk outfit voor door weeks. Verder heb ik mijn outfit lekker simpel gehouden omdat de trui al erg massief is. De trui heb ik voor €20,- euro weten te scooren op de markt en ik moet zeggen dat het nu al de meest gedragen item is.

EN: Finally I had a meeting with Valerie from Feathers and Crosses. We hit it off right and we talk more than we maked pictures haha! That day I was not on my best because I had only slept for like four ours at work. But I'm happy with the pictures. Wendy come up with this idea off layering. So I kept the outfit simple because off the massive knit. I bought the knit at the markte for only €20,- euro and I wear this alomost everyday. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke trui en nog een koopje ook! Hele gave look weer xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een koopje voor zo'n gave en heerlijke trui! Snap zeker dat je hem vaak draagt! x

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's