woensdag 29 oktober 2014

Outfit/ The Poodle skirt.





Jacket Zara, Heels Nelly, Skirt H&M, Blouse The Sting, Bag Zara

NL: De één vind het afschuwelijk en de ander vind het geweldig. De poedel rok van H&M trend. Toen ik deze rok in de winkel zag hangen wist ik dat ik moest hebben. Ik had hem speciaal gekocht voor de MBFWA. Toen was ik helemaal in het zwart gekleed (outfitpost volgt nog), en nu vond ik het wel leuk om de rok te combineren met een blauwe blouse.

EN: Some people love it and some hate it. I'm talking about the poodle skirt from H&M trend. When I saw this skirt at the store I said to my self "I got to have it". I bought the skirt specially for the Fashion Week in Amsterdam. At the MBFWA I was all black and now I wanted to combine the skirt with a blue blouse. 

1 opmerking:

Pagina's