dinsdag 11 november 2014

Outfit/ Black & Grey.






Dress Primark, Boots Dr Martens, Hat H&M, Sjawl Zara, Jacket Bazaar

NL: Hi sweeties!
Het werd weer eens tijd voor een nieuw outfitpost. Zoal je kan zien draag ik de laatste tijd mijn nieuwe Dr Martens. Dat komt omdat ik ze ten eerste geweldig vind en ten tweede moet ik ze behoorlijk uitlopen. Ik heb zo een heerlijke brede voet met een hoge wreef dus dus even door bijten de komende tijd. Gezien de kou vind ik heerlijk om wol materiaal te dragen. Dus ook deze jurk van Primark. Een koopje (€17,-) en leuk te combineren met verschillende items en kleuren. De hoed is van H&M (nog steeds verkrijgbaar) en ik vind de kleur prefect voor de herfst!

EN: Hi sweeties!
It's about time for a new look. As you can see I wear my Dr Martens a lot. It's because I love them so much and the fit is a litlle bit tight. My feet are quite wide so I have to walk a lot on these shoes.
I love to wear woolen material since it's getting colder. Also like this dress, it cost only €17,- euro's (Pirmark) and you can combine with all kind of items and colors. The hat is from H&M (still avalible) and the color is perfect for this time of the year! 

4 opmerkingen:

  1. Hele stoere look. Gaaf die zwarte Martens bij de lange rok! xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meis! Ik vond het zelf ook een toffe combi ;)
      Liefs -x-

      Verwijderen
  2. Mooie look, die tas is te gek!!!

    Kus,
    Selma

    www.shoeaholicandmore.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's