woensdag 5 november 2014

Outfit/ colorful.





Coat Primark, Top H&M, Sjawl - Bag - Jeans Zara, Boots River Island

NL: De eerste outfitpost van November en waarom niet heerlijk in herfst sfeer? Ik draag hier mijn nieuwe jas van de Primark waar ik helemaal verliefd op ben. Ik wilde al zo lang een leopard jas en toch voor een imitatie vond ik de prijzen erg hoog. Maar bij de Primark uiteraard niet!

EN: The first outfit off November. And why not in autumn style? On this post I wear my new (favorite) leopard coat. I wanted a leopard coat for a long time but I see a lot of faux fur that were to expensive. But not this one from Primark! 

3 opmerkingen:

  1. Prachtige look! Precies zoals ik het zelf ook zou willen dragen! x - thebudgetshopper.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt beautiful look, liefs!!

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van de Primark? Wauw! Vind hem prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's