woensdag 20 augustus 2014

Outfit/ Last white T-shirt.






T-shirt H&M, Jeans Zara, Nike Footlocker, Bag Zara, Army Jacket 2nd hand shop.


NL: Op deze post draag ik mijn nieuwe T-shirt van H&M (men). Ik hou er van om teksten op shirts te dragen die niet zoveel inhoud hebben. Gister moest ik even een paar uur naar mijn werk voor een vergadering en dan vind ik het heerlijk om er baggy bij te lopen. Vandaag ben ik een dagje vrij en ga ik met mijn girl Jantien op pad om te shooten. -x-

EN: On this post I wear my new T from H&M (men). I love to wear T's with text message on it that really don't mean anything. Yesterday I had a meeting at work and that's why I choose this outfit because I love to wear baggy stuff. Today I'm finally a day off and I'm going to shoot with my girl Jantien. -x- 

2 opmerkingen:

Pagina's