vrijdag 22 augustus 2014

Outfit/ Stripes & Leather.








Trouser Nelly, Sandals Forever21,
Shades Bankok Market, Denim Jacket Lee, Jumper Zara. 


Ph. JT.


NL: Boven alle verwachtingen was het gister een prachtige dag. En ben ik samen met mijn lieve vriendin er op uit gegaan om te shooten. Voor deze shoot heb ik weer eens mijn oversized leren broek uit de kast getrokken. Sommige vinden het afschuwelijk en sommige vinden het mooi, maar een ding is een feit dat deze broek geweldig zit. Ook draag ik mijn nieuwe sandalen van Forever21 die vanwege het slechte weer nog niet echt heb kunnen dragen.

EN: I never espect the weather was this good. So my friend an I went out to shoot some outfit pictures. On this post I wear my oversized leather trouser again. Some people hate it and some love it. But I love this trouser so much because of the fit. I also wear my newest sandals from Forever21. I never get the chance to wear them because of the weather but now I can. 

4 opmerkingen:

  1. Like! :) Trots op ons! :D Echt mooie post geworden.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the pictures and your outfit!!
    Love Finnity xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave look! De broek is even wennen maar wel heel vet! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bril!! Waarom heb ik dat weer niet gezien in Bangkok haha. Heel gaaf chick! Have fun in de ardennen <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's