maandag 18 augustus 2014

Outfit/ This and that.







Boots Primark, Jeans - Top - Coat all H&M, Bag Zara

NL: Momenteel heb ik mijn slippers ingeruild voor schoenen. En op deze post draag ik mijn nieuwe booties van de Primark. Ik heb deze schoenen altijd al erg leuk gevonden en ze zijn ook overal te koop. Toch heb ik voor deze gekozen omdat ik niet hoge schoenen wilde dragen. De meeste van o.a Sacha en River Island hebben een vrij hoge hak wat erg mooi staat maar niet voor mij is weg gelegd. Verder heb ik mijn outfit lekker simpel gehouden en de kleur een beetje gebroken door mijn heerlijke jas van de H&M (afgelopen seizoen). Vandaag ben ik eindelijk een dagje vrij en gezien het weer is het geen straf om lekker binnen series te kijken en wat te rommelen in huis. -x-

EN: Unfortunately I'm not wearing sandals anymore and I trade them for my new booties. These boots are from Primark and have a really nice fit. There a many shoes like this one, but I think the heels are to high for me. These booties from Primark have a basic heel and perfect to combine for daily outfits. I kept the rest of the outfit simple and only break the color with the jacket from H&M (last season).
Todat I'm having a day off, perfect to stay indoor and watch movies all day. -x- 

1 opmerking:

Pagina's