woensdag 26 november 2014

Outfit/ Never to old for Mickey Mouse.




Jumper Primark, Coat Zara, Trouser H&M, Boots River Island, Blouse Primark, Hat TopShop

NL: Hello!
Vandaag staat er weer een nieuwe winterse outfit online. Ik draag hier mijn nieuwe Mickey Mouse (zachte) trui van de Primark. Ik had de trui eigenlijk gekocht voor de wintersport maar hij is zo zacht dat ik niet kon wachten. Helaas zijn de foto's qua belichting niet heel erg mooi geworden en ik denk dat het door het weer komt. Morgen is een hele belangrijke dag voor mij, dus ga ik nu naar bed want om 05:00 gaat de wekker. Slaap lekker!

EN: Hello!
Today a new outfit on the blog. I wear my newest Mickey Mouse jumper from Primark. I bought the jumper for my ski trip but the jumper is so fluffie I can't wait anymore. The pictures aren't that nice beceause of the brightness. I think it's because of the rain, but I hope you like the outfit. Tomorrow is a big day for me so I will go to bed now. I have to get up at 05:00 in the morning. Sleep tight!

6 opmerkingen:

  1. Aahhhh als je die trui tegen komt en ook weer de blouse zou je hem dan willen halen bij de Primark voor mij :). Me blouse begint kapot te raken en die trui vin dik geweldig haha.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk wil ik dat voor je!! Is je blouse nu al versleten haha! :)
      Ik ga voor kijken, dikke kus!

      Verwijderen
  2. This look is so rad! Love the sweater.
    Greets Megan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die trui is zo leuk! Je combineert hem ook heel tof! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meis! De trui is echt een aanrader zoooo zacht, helemaal verliefd :D
      Liefs Michelle

      Verwijderen

Pagina's