woensdag 6 januari 2016

What did I get for Xmas?


NL
Okay kerst is al een tijdje voorbij, maar toch wilde ik even met jullie delen wat ik heb gekregen voor kerst zoals ik al in mijn eerdere blogpost had benoemd.
Ik had namelijk nooit verwacht dat ik zo verwend zou worden en daarom wil ik graag mijn cadeautjes even in het zonnetje zetten. Los van dit heb ik nog andere gave dingen gekregen maar die zie je wel zo nu en dan voorbij komen via mijn instagram. Sommige dingen hadden ook een lange levertijd dus kreeg ik mijn cadeautjes in etapes binnen. Ook niet zo verkeerd dacht ik zo.

1. Jacket Jack Wolfskin (verkrijgbaar bij Bever)
2. Bunny ears (verkrijgbaar bij H&M)
3. Fjäll Raven Kanken backpack (verkijgbaar bij Bever)
4. Kenzo Espadrilles (verkijgbaar bij Kenzo official)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's