woensdag 13 mei 2015

Outfit/ An old friend.


NL: Het is alweer enige tijd geleden dat ik mijn Wang trui aan heb gehad. Afgelopen week was ik mijn kledingkast aan het opruimen en zag ik ze ineens weer hangen. Ik vind de Wang truien nog steeds heel gaaf alleen zijn het wel items die je niet te vaak kan dragen omdat ze zo opvallend zijn.
Vandaag ben ik voor een zwart/witte look gegaan omdat de Wang trui niet veel poes pas nodig heeft.

EN: It has been a while since I wear my Wang jumper again. Last week I was cleaning out my closet and found these baby's again. I still love the Wang jumper but you can't wear them all the time because they are remarkably.
I went today for a black/white outfit because this jumer steel the show by it self.








- Jumper Alexander Wang X H&M 
- Jeans NewYorker 
- Shoes Isabel Marant 
- Bag Michael Kors 
- Shades H&M

1 opmerking:

Pagina's