zondag 10 mei 2015

Outfit/ Print love.



NL: Terwijl ik naar het album van Nicki Minaj luister ben ik deze post aan het voorbereiden. Ik vind het altijd een vorm van ontspanning om met muziek aan mijn blog te werken. Overigens zal er binnen kort het een en ander veranderen betreft mijn blog maar daar zal later op terug komen.
Betreft mijn outfit hoef ik niet veel over kwijt behalve dat ik echt een chille outfit vind om te dragen. Sowieso draag ik veel camouflage prints en kan ik niet stoppen met het dragen van mijn wedgies. Misschien een simpel outfit maar vooral een outfit waarin ik goed in mijn vel zit.

EN: I'm listening to the new album of Nicky Minaj and working on my blog at the same time. I love to put some music on during blogging. There going to be some ting change on my blog but I tell you more later.
About the outfit, I don't have to explane much. I love this outfit. It's so comfy to wear.
Camouflage is my favorite print to wear and I can't get enough off my wedgies.
It looks like a simple outfit but this one makes me feel really good.





- Trouser H&M
- Bag Episode 
- Shoes H&M 
- Blouse H&M 
- Shades H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's