zondag 24 mei 2015

Outfit/ Lace and Dungarees.


NL: Goedenmorgen!
Dit zal waarschijnlijk een van mijn laatste post zijn via Blogger. Ik ga namelijk overstappen naar Wordpress. De reden is dat Blogger te veel mankementen heeft wat mij te veel tijd kost en ik er een beetje klaar mee ben. Ook krijg ik veel berichten (niet via mijn blog) dat je via  mobiel niet kan reageren en dat vind ik erg jammer. Maar mijn Url blijft het zelfde.
En een kleine verandering na vier jaar blogger kan geen kwaad denk ik zo.

Dus laat ik op mijn laatste blogpost zien een combinatie tussen lace en leer. De tuinbroek die ik draag is van imitatie leer en is erg makkelijk te combineren.
De top heb ik al enige tijd en die is van Zara, maar Zara verkoopt de laatste tijd veel lace en witte tops. Dus mocht je deze niet meer kunnen kopen er hangt genoeg in de winkel waar je verliefd op zult worden.

EN: Goodmorning!
Sorry about the late update. But the blog is moving to Wordpress. Blogger has to many problems that cost me to much time.
And a something new after four years of blogging is always a good thing.
So this is going to be one of my last post via Blogger. The Url stays the same.

The outfit that I'm wearing is a combination between leather and lace. I love dungarees and this one is really easy to combine.
The top from Zara is from a few months ago, so I don't know if they still sell it. But Zara have some great other tops in white lace if you are interested.






- Dungarees H&M
- Sneakers Converse 
- Bag Zara (old) 
- Top Zara 

2 opmerkingen:

  1. Erg leuke outfit! Ik hou van je dungaree, ze zijn echt geweldig en staan zo mooi met je all stars(die ik trouwens ook heb) hahah. Super goed artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's