zondag 5 juli 2015

White skin








Skirt Primark // Boots Zara // Bag Zara // Sunnies H&M // Jumper Zara

Helaas lukt het met nog niet om voorledig over te stappen naar Wordpress. De site is wel al deels af maar nu moet alleen nog mijn domein overgezet worden en dat gaat niet helemaal vlekkenloos. En omdat ik het bloggen wel mis, post ik tot die tijd op deze site.

Voor deze shoot heb ik gekozen voor een strak wit outfit. De rok heb ik al enige tijd geleden bij Primark gekocht en deze is super goed te dragen in de zomer of wanneer het kouder wordt. Wat vinden jullie van mijn outfit?


Unfortunatelly I'm not over to Wordpress. The site is almost done but I have to wait so I can move my domain. So until that I stay on this site because I missed blogging.

For this outfit I choose to go alle white. I bought the skirt at Primark and I think that the skirt is perfect for the summer or when it's going to be colder. What do you tink about my outfit? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's