zaterdag 25 april 2015

Outfit/ Birds.


NL: Goeden morgen!
Eindelijk is het weekend aangebroken en ben ik vier heerlijke dagen vrij. Vorige week was ik even langs de Zara gegaan om te kijken voor iets leuks. Toen liep ik tegen deze super gave wedgies aan. Ik was er gelijk verliefd op en wist ik dat je er onwijs veel mee kan combineren. De kokerrok heb ik niet zo lang geleden gekocht in de sale voor maar €10 euro. Ook deze rok kun je met van alles combineren ongeacht wat voor weer het is.

En: Goodmorning!
Finally weekend and that means that I have a mini break from work. Last week I've been shopping at Zara en found these cute wedgies. I feld in love and knew that these shoes fit with every outfit. The pencil skirt is from H&M and I got it from sale for only €10,- euro. I think it's also possible to combine this skirt with all kind of clothes and shoes, dispite the weather.





- Skirt H&M (here) (here)
- Jacket Bazaar 
- T-shirt H&M 
- Wedges Zara (here)
- Shades Primark 

4 opmerkingen:

  1. Staat je echt zo leuk die rok en gaaf ook weer met het leren jasje erbij! Fijn weekend! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!! Lief van je en jij ook een fijn weekend!
      Liefs Michelle

      Verwijderen
  2. Mooi babe! Staat je super goed! <3

    Ik heb een super leuke giveaway op de blog doe je mee? <3
    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. THnx babe!! <3 Tuurlijk doe ik mee ;)
    LIefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's