vrijdag 24 april 2015

Outfit/ Denim Flare.


NL: Vandaag heb ik maar eens gekozen om een flare te dragen. Deze jeans heb ik al eeuwen in de kast liggen en nog steeds vervelen ze niet. Ook draag ik na een lange tijd weer eens een hoed. Eigenlijk moet ik dat vaker doen want ze zitten wel heerlijk en geeft je outfit toch weer een andere look.
Eindelijk ben ik een paar dagen heerlijk vrij en komt Koningsdag er aan! Dat is één van mijn favoriete dagen van het jaar. Om is heerlijk te struinen over de vrijmarkten en lekker veel troep te kopen haha!

EN: Today I show you my flare jeans. I bought this jeans a long time ago but I'm still not bored. I also wear a hat after a long time. I think I should wear more hat's, beceause I think a hat gives your outfit a different look.
Finally I'm a few days of to celebrate Kingsday (the birthday of our King), that's one of my favorite days of the year.

 






 
- Flare jeans H&M (old) (here)
- Coat Famous store (here)
- Boots Zara
- Bag Episode
- Top H&M
- Hat TopShop


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's