maandag 29 december 2014

Outfit/ White dress.






Dress H&M trend, Jeans Zara, Shoes Isabel Marant, Jacket Bazaar, Beanie Sacha, Bag Zara

NL: Afgelopen week vierde ik samen met mijn beste vriendin haar verjaardag. We hebben samen heerlijk sushi gegeten in Ermelo en in Harderwijk zijn we wezen winkelen. Harderwijk is een van de gezelligste plaatsen rond de feestdagen. Vorige week was het ook niet echt koud en heb ik gekozen om mijn jurk met een jeans en een jasje te combineren. De jurk van H&M is een van mijn favorieten maar wel lastig te combineren als het wat kouder is. Ik moet er helaas weer vandoor want er moet weer gewerkt worden haha! -x-

EN: Last week I celebrate the birthday off my best friend. We went to a sushibar in Ermelo and did some shopping in Harderwijk. It wansn't that cold last week so I decided to wear my dress from H&M. This dress is one of my favorite items but difficult to combine in the winter. I have to run, work is calling haha! . -x- 

1 opmerking:

  1. Geweldige jurk, bij valt ie heel raar maar bij jou staat ie leuk! :D
    xxx J.

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's