dinsdag 2 september 2014

Recap August.

















NL: Augustus was voor mij een drukke maand die vooral eindelijk in het teken stond voor mijn blog. Ondanks het weer ben ik erg tevreden dat het mij is gelukt om voldoende outfit foto's te maken. Omdat het weer erg afwisselend was kan je dit ook terug zien in mijn outfits, de ene keer een trui en de andere keer een croptop. Maar ik hou wel van wat afwisseling anders blijft je kleding stijl een beetje het zelfde gedurende de maand.

EN: August was for me a busy month, but mosly for my blog. I finally was be able to make a lot outfit pictures dispite the weather. In august I wear diffrent outfits because of the changing weather, then a jumper and then a croptop. But I like to dress what the weahter tell you to, otherwise your outfits looks the same the whole month. 

1 opmerking:

Pagina's