dinsdag 2 september 2014

Outfit/ Baggy pants.





Denim ripped jacket Asos, Coke T-shirt Primark, Wedges sneakers Isabel Marant, Baggy pants Primark, 

NL: Tussen het bloggen door moet er ook gewoon gewerkt worden. En meestal worden op blogs (ik zelf ook) de mooiste outfits gepresenteerd. Echter loopt niet iedereen 24/7 op pumps en in de duurste kleding, althans ik niet. Dus laat ik vandaag zien wat ik bijvoorbeeld aantrek naar mijn werk. De reden dat mijn outfit er vrij "chill" uitziet is omdat ik met jongeren werk die gedragsproblemen hebben, soms kan het voorkomen dat er fysiek moet worden ingegrepen. Gelukkig niet dagelijks maar ik hou betreft mijn kledingstijl er wel rekening mee.


EN: Besides blogging I have a regular job. Usually on blog are the nicest outfits presented (me included). But not everybody walks 24/7 on heels and wearing expensive clothes. Well I don't. The reason I show you this outfit is because this is how I look when I go to my work. I work with childeren with behavioral problems and sometimes it gets physical. But that's fortunately not every day.

4 opmerkingen:

  1. Love that baggy pants! Great style!!
    Sin. Cathy X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk relaxte outfit weer. Leuk idee om deze outfit te delen en ik vind hem overigens helemaal top hoor! Prachtig jasje en wat een geweldig shirt ook! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave look babe! Maar dat had ik je net al verteld via de app, hihi

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur van je spijker jasje en je shirt staan zo tof bij elkaar! Gave look weer! x

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's