maandag 1 september 2014

Outfit/ One Teaspoon denim.






Short One Teaspoon (similair), Jumper Acne, Flipflops Hema, Bag Zara

NL: Na lang zoeken heb ik eindelijk een One Teaspoon short kunnen bemachtigen voor €50,- euro. Ondanks dat de prijzen erg hoog zijn voor enkel een short, vind ik het zeker de moeite waard. Dit komt met name omdat de denim van One Teaspoon van goed kwaliteit zijn en vooral bij de short zitten er modellen tussen die ik niet tegenkom in de reguliere winkels. Kortom absoluut een favoriet merk erbij. Onlangs heb ik ook mijn eerste One Teaspoon jeans binnen gekregen die ik binnenkort op de blog zal laten zien. So stay tuned!

EN: After a long surch I finally found my very first One Teaspoon short for €50,- euro's. Altough One Teaspoon is a expensive label I think the quality of the fabric are amazing and I never seen the fit on any other stores. So this will be one of my favorite brans! I have also a One Teaspoon Jeans in my collection, soon I will be able to make a post on the blog. So stay tuned! 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de short ook geweldig, maar ik hou sowieso van shorts haha. 50,- is misschien een beetje veel, maar als je het ervoor over hebt gewoon doen! De trui vind ik wat minder, hij is zo oversized dat je figuur een beetje uit verhouding gaat en je nek een beetje verdwijnt. Dat vind ik een beetje zonde, want heb niet het idee dat dat nodig is =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Dank je wel! Ik begrijp wat je bedoeld.
      Allen de trui is een coltrui en omdat ik geen lange nek heb lijkt het inderdaad dat hij verdwijnt. Helaas heb ik een zwak voor deze oversized truien ;)
      Liefs Michelle -x-

      Verwijderen
  2. Wat gaaf dat ze nu ook deze versie van de Acne trui hebben. Ik heb de versie van vorig jaar. Daar kan ik echt in zwemmen, haha. Helemaal gaaf met de short ook xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het merk ook zo tof alleen helaas wel duur. Gelukkig heb je het nog voor een aardige prijs weten te scoren! En echt een leuke outfit! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar heb ik zeker mazzel mee anders had ik het denk ik ook niet gedaan :)
      Dank je wel meis!
      Liefs Michelle -x-

      Verwijderen

Pagina's