zondag 2 december 2012

A little bit of everything.









Feather jacket Topshop, Tee Amsterdam Gift Shop, Bag Primark, Bracelet H&M, Jeans Zara, Heels Nelly.com.

Met deze post wil ik laten zien dat ook al schaf je iets aparts aan, wil dat niet zeggen dat je die maar beperkt kan dragen. Als voorbeeld heb ik het jasje van Topshop genomen, in mijn vorige post droeg ik een kokerrok en was het allemaal vrij degelijk. Nu draag ik er een jeans onder met pump om je een idee te geven dat je het jasje toch kan combineren met iets vrouwelijk en casuals. Natuurlijk moet het wel je smaak zijn maar ik weet zeker dat iedereen wel een item in zijn/haar kast heeft liggen en die bij zelf denkt "kan dit ook gecombineerd worden met iets casuals?" Ik durf te wedden van wel omdat casual in mijn beleving dicht naast de basic staat en ik vind dat je echt alles kan combineren met basic. Dus ik zou zeggen probeer het eens!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's