vrijdag 30 november 2012

Winter Secrets.



Bag Zara - T. Jack Daniels (replica) 

Langzaam is de winter collectie bijna voordelig aangevuld in de winkels, en ik ben er achter gekomen dat ik het veel leuker vind als de collectie elke keer aan wordt gevuld met nieuwe items dan dat er een compleet nieuwe collectie hangt. Op deze manier liep tegen deze tas aan in Zara, hij stond daar boven op een plank in een hoekje gedrukt en ik was er gelijk verliefd op. Ik heb hem niet online gezien of in een andere Zara dus voor mij wel een leuke vondst, hij is inderdaad wel groot maar voor naar je werk of als je van je zelf veel spullen hebt is het zeker een uitkomt. Het zelfde geld ook voor de T-shirt, op internet is hij zowat overal uitverkocht (orgineel) en dan loop je op een dag tegen een replica aan, ik persoonlijk heb daar geen problemen mee want ik ben van mening dat mode niet draait om de merken en de prijzen van het product, maar meer of het bij je past en of je het zelf mooi vind. Dus bij deze vallen deze twee items onder mijn winter secrets. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's