donderdag 22 november 2012

Studs on my shoes.







De biker schoen worden ze ook wel genoemd, ook deze zijn in alle vormen en maten verkrijgbaar, en wat ik het leuks vind is dat ze merk-loos zijn. De prijzen variĆ«ren van 100,- euro tot 25,- euro, het is maar net of je het er voor over hebt. Mijn schoenen komen bij ook een onbekend winkeltje vandaan in Groningen en ik heb er maar 35,- euro voor betaald. Ik moet zeggen dat ze echt heerlijk zitten en ook prima te dragen voor naar je werk. Mijn outfit is wederom vrij basic mede ook omdat ik vandaag moest werken en soms vind ik het ook leuk om outfits te posten die je ook alledaags kan dragen en niet alleen voor speciale gelegenheden.

Coat Monki, Blouse Primark, Scarf River Island, Jeans H&M, Shoes unknowed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's