donderdag 22 november 2012

Chicken skin.









Als ik zo naar mijn outfit kijk moet ik wel eerlijk zeggen dat ik echt heel erg van zwart hou, het is een kleur die ik goed bij mij vind passen en is erg te combineren met elk ander kleur die er is. De koker rok (--> Hier! ) is van H&m en vorige maand in de winkels terecht gekomen. Op de foto lijkt het misschien een geheel maar is een twee-delig item wat ik draag. Ik heb als top een basis shirt gebruikt en daar over heen de koker rok aan getrokken, de rok is ook erg hoog dus lijkt het snel een geheel. Maar deze outfit post is alvast om een idee te geven voor de feestdagen, normaal gesproken is dat altijd glitter en glamour maar waarom nu niet eens wat anders? Zwart doet het ook erg goed tijdens de feestdagen (Zul je uiteindelijk zien dat ik toch glitter aan heb....) Voor als nog gaat het er om waar jij je goed bij voelt!

Mijn Topshop veren jacket is helemaal geweldig en voldoet precies aan mijn verwachtingen, het is een kort model met drie kwart mauwen, ondanks dat het zonnetje scheen was het nog steeds behoorlijk fris dus daarom heb ik gekozen om wel mijn handschoenen te dragen. De volgende keer zal ik mijn jasje combineren  met een broek en ik wil heel graag een corduroy broek dus even kijken of dat leuk staat. Daar kom ik later nog op terug.

Feather Blazer Topshop, Basic top H&M, Skirt H&M, Gloves Primark, Neckless H&M, Heels Zara.

1 opmerking:

  1. Sexy!! Love the jacket!!!, unfortunately it has been sold out :(

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's